Med solsken i blick

Besök nr 3 är över. Jag blir så himla glad av människan! Faktumet att jag blir mer förvirrad och osammanhängande än i vanliga fall när jag är "patient" irriterar mig men det är inte så konstigt egentligen. Det är otroligt svårt att veta vad som är viktigt att lyfta fram men det är för tusan därför jag behöver hjälp. Jag har förlorat kontrollen över det trassel som ska föreställa mitt liv. Jag är övertygad om att även om jag bara svamlar de tre timmar jag har henne till förfogande blir det nog bra till slut. Fem får!



Igår åkte jag pulka (läs såg på när klassen åkte pulka). Det var fantastiskt roligt! Inte minst att se alla igen. Det blev en fantastisk dag med snö och skinande sol, tomatsoppa och TP. Att mitt lag vann gjorde inte saken sämre :-) Nästa år tänker jag ha så roligt varje dag!

Nu ska jag vara ensam hemma i två hela timmar. Jag har dyrt och heligt lovat min mor att inte förflytta mig allt för mycket (som om det vore möjligt) och för att citera henne "ta det jävligt lugnt". Om någon skulle stöta på henne under dessa två timmar kan den väl vara snäll och tala om för henne att jag fortfarande lever och har hälsan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jippi! Jag såg att du ringt, ledsen att jag inte hade ljudet på för då hade jag svarat.

2009-03-18 @ 18:48:16
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0