Dagens I-landsproblem

Hjälp, hjälp, vad har jag gjort?! Jo, jag har precis beställt filmer för 600 kronor från discshop. Jag trodde att jag skulle kunna betala med internetbanken men icke. Nu är jag rädd att filmerna inte kommer att komma fram (tre av dem var slut i lager och skulle skickas så snart de kommit in, vilket innebär...?)

Hur fånig kan man bli? Jag är mer hispig nu än när jag har en läkartid. Vad kan hända, liksom?

Hur stor är chansen att jag aldrig får mina filmer?
- Liten
Hur stor är chansen att betalningen krånglar så att jag tillslut hamnar hos kronofogden?
- Obefintlig
Vad händer om jag blir snuvad på mina 600 kronor?
- Ingenting, jag blir en smula fattigare men det har jag råd med att bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0