Godmorgon!

Att en rejäl sovmorgon, en varm dusch och ett lätt snöväder var allt som behövdes borde jag ha förstått. Ryggen mördar mig fortfarande långsamt men humöret är på topp. Tjoho!

Fröken, jag tror att jag nervärderar min tillfälliga prestation när jag har mina svackor. Frustationen ligger i att jag vet att jag kan så mycket bättre men inte hittar koncentrationen eller orken eller vad det nu kan vara som fattas. Ibland funkar ingenting och jag vet inte vad som är fel. Eller vet jag det? Det känns som om problemet helt och hållet siter i min kropp och inte i mitt kunnande. Det tål jag inte.
Såna svackor har väl alla men jag tror mina kommer lite oftare och håller i sig lite längre. Just nu är jag dessutom i en situation där effektiv övning är superviktig. Jag kan och jag vill, så varför går det inte? Morr!

Kommentarer
Postat av: Fröken

En återvändarfest är kanske vad som behövs :-)

Du är bäst Moa!

2009-12-11 @ 13:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0