Helgen

Jag har haft en bra helg. På det stora hela har mycket varit roligt och trevligt men också väldigt jobbigt. På lördag morgon var melodikrysslösningen mer befolkad än vanligt. Vi var inte mindre än tolv runt frukostbordet! Trevligare än så kunde man väl knappast ha det. Dagen fortsatte med ogräsrensning. Ytterst lite för min del eftersom jag varvade mellan att hitta på nya sätt att effektivisera arbetet och att avreagera mig på varenda ogräs. Efter någon timme blev jag Hjalmaransvarig och tillbringade resten av dagen med honom. Mysigt och fantastiskt men inte blev det ett dugg spelat den dagen.

Söndagen  blev en turnédag. Fem sjundedelar av familjen plus mormor åkte till Uppsala för att göra Lars Björklunds mässa i Sankt Pers kyrka. Roligt och stämningsfullt! Jag hann inte riktigt uppleva att jag var i själva staden så mycket, förutom ett MAX-besök innan hemfärden. Trevligt att träfafs Sara, även om tiden blev knapp. Skäms på er som sagt att ni skulle komma men inte dök upp! Att säga att man ska försöka komma eller inte svara på mina sms räknas som ett nej men av de fem personer som verkligen skulle komma dök bara en upp. Heder åt dig! Ni andra får skylla er själva för ni missade något verkligt bra.

Kommentarer
Postat av: Sara

instämmer. det var verkligen jättefint!

2008-09-23 @ 00:00:09
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0