Fantomen på bloggen

Jag tycker det blir otroligt mycket mer spännande när jag bara gissar. Men kära du, inte ens de där adresserna fungerar. Så här står det när jag försöker följa länken:

The requested page title is invalid. It may be empty, contain unsupported characters, or include a non-local or incorrectly linked interwiki prefix. You may be able to locate the desired page by searching for its name (with interwiki prefix, if any) in the search box.

Hursom, jag har varit på stan med Hjalmar idag. Minst två trodde att han var min egen son och jag fick många roliga blickar. Vi trivdes utmärkt ihop han och jag. Och mamma fick prova kläder i en hel timme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fortsätter väl vara anonym då. Länktrasslet kan jag inte göra mycket åt, men om du fortfarande är nyfiken sök på 'bank holiday' på wikipedia så borde du få upp nåt.

2008-09-20 @ 15:16:07
Postat av: Sara

jag vet var kyrkan ligger nu! det börjar 18, eller hur? kostar det något?

2008-09-20 @ 19:18:02
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0