Ur övningsboken

20 min Flesh
20 min Kreutzer
20 min Ševˆcìk
20 min Schradieck
25 + 35 min Bach
30 + 30 min Brahms
----------------------------
3 h 20 min

Ont! Fantastiskt kul på pianolektionen (till övningstiden kan tilläggas 40 min piano "roddvisa", passager, treklanger + ny valsmelodi). Teorin en mardröm. Omotiverad. Vill kunna engagera mig mer och styra min tid på annat sätt. Ge mig några timmar till per dygn, tack. Mycket givande övning tillsammans med Ellika (30 min Brahms). Extrarep med Fröken imorn efter sånglektion inbokat. På det hela taget en bra dag, trots trötthet, ont och förkylning. Hittade mina vantar hos tandläkaren. Lagade middag (potatis, schnitzlar, sallad). Mormor, morfar och Bertil på besök. Hjalmar tung, skrattar mycket. Inga fönster putsade. 3 h 20 min, inte illa. :-)



Kommentarer
Postat av: Sara

Att du orkar! Jag har tenta imorrn, men klarar inte att plugga mer än 1 timme.

2008-10-02 @ 16:57:27
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0