Jajamensan, fattas bara!

Så. Har jag klarat av dagen i skolan. Jag övade lite på morgonen före lektionen med fröken. Att öva var segt men lektionen gick över förväntan, helt klart. Men att sedan fortsätta med övningen var bara att glömma. Efter en halvtimme då jag bara stirrat in i väggen i övningsrummet och väntat på att det skulle sluta göra ont gav jag upp och retirerade till markan. Där somnade jag och sov som en stock. Efter en och en halv timme vaknade jag till och märkte att fröken varit framme och stoppat om mig med sin fantastiska filt, undra på att jag sov gott. På tio minuter lckades jag peta i mig lite pasta innan körövningen. Där tog mina krafter slut alldeles och jag försökte mest härda ut. Nu har jag varit hemma ett tag. Pappas kusin Kajsa har varit och hälsat på. Vi har ätit flygande Jakob och lingonpaj. Kastrullerna står kvar på spisen och väntar på att jag ska packa ner överflödet i matlådor. Familjen är utflugen p ådiverse aktiviteter, därför drar jag på det. Jag ska, snart, vill bara vila lite rill först.  Imorgon tar vi nya tag!

Just det, Sara. Mamma fick ett nattlinne av Emil och mig. Ett mörkblått med ljusare blå prickar. Toksött. Uppskattat.
Jag har inte trktigt greppat att remisen är skickad än. Hoppas Camilla hör av sig snart så jag vet att allt är som det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0