skratta åt mig

Om någon lyckats missa det kan jag tala om att jag svarat på fel frågor till Naturkunskapen. När jag kompletterat det jag inte fått gjort första gången kom jag att tänka på hur mycket merarbete det blivit bara för att min grava sinnesförvirring numera tycks vara kronisk. Blä. Det arbetet är numera glömt och gömt för nu ska jag plugga in en tredjedek av kursen tills på onsdag. Spännande.

Är i Bollnäs nu. Det är kallt. Det snöar. Häggen blommar och det snöar. Hur gick det till?

Har köpt skor till studenten och fått min klänning till skivan. Underbart. Gjorde några tappra försök att gå in mammas underbara pumps som hon hade när hon tog studenten. Lönlöst. De är så snygga och passar klänningen perfekt men jag tänker inte gå på fest ostadigare än normalt. Sånt bådar inte gott.

Marimba kommer om fem veckor - förhoppningsvis. Följer hon samma tidsplan som sin storasyster kommer hon på tisdag. Help. På vår tvättställning hänger det en rosarandig body med limegröna muddar i storlek 50. Tänk om det blir en Hjalmar? Det skulle i och för sig inte göra något. Den är ändå lika cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0