nej, men!

Nu är det över! Det gick bra till och med! Får jag G är jag nöjd men jag tror att jag kan få mer än så!
Knäppt. Matten är nog det jag lyckats koncentrera mig minst på sedan förra sommaren. På något sätt tog allt annat så mycket plats att all kunskap om siffror raderades ut min hjärna. Från att jag tyckt att jag redan kunde allt vi gick igenom på lektionerna har det blivit helt tomt. Men så idag, under knappt två timmar, kom jag helt plötsligt ihåg saker. Sedan gick det över men jag hann i alla fall svara på alla frågor. Vissa av mina svar är nog en aning speciella. Alla sätt är bra utom de dåliga...

Kommentarer
Postat av: Daniela

Nu alldeles säkert kan vi nog börja leva! :D

2008-05-09 @ 23:31:53
URL: http://danielalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0