Jag

Hej, jag heter Moa-Kristina Skogh och jag är tolv år.
Jag gillar jeans, mjuka tröjor och pyamaser, helst i coola färger.
Jag har ganska långt, brunrött hår med en lugg som jag försöker bli av med för tillfället.
Jag är inte fet men vill gärna bli smalare.
Jag har ett litet, runt huvud och stora grönbruna ögon. Enligt min kompis Hanna har jag världens minsta öron och fötter för min ålder, men det håller jag inte med om. Jag är kort och min näsa är superstor.
jag är duktig på att spela fiol och basket och jag är rätt duktig i skolan.
Jag är rädd för datorer och små kryp men jag älskar djur.
Jag bor i ett stort rött hus på landet men jag har ett minilitet rum.
Jag har tre bröder och fem superkompisar.
Jag spelar fiol fyra gånger i veckan och vill snart börja spela basket.

Mitt starkaste positiva minne från jullovet är att jag, Emil och HP åkte slalom på Bolle i fem timmar, för att jag var så glad, trött och bortgjord.
Mitt starkaste negativa minne från jullovet är att jag kräktes mitt i natten, för att jag var så arg och ledsen.
Mitt starkaste minne från jullovet är att jag och HP gick 2 km i 33 minusgrader, för att jag var så kall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0