God natt

Jag är trött.
Idag gick jag upp halv sju fast jag inte behövde vara någonstans före halv tolv då jag skulle äta lunch på Fröjas med Sarorna. Bara för att tvätta. Fine. Jag torktumlade i två och en halv timme och lik förbannat var all tvätt blöt. Jag har hängt upp 52 strumpor och 28 trosor på handtag och knoppar överallt i lägenheten. Lakan och påslakan hängdes på gardinstängerna, handdukar över stolsryggar och köksbordet. Jag kom för sent till lunchen.
Bad på Centralbadet. Tänker skaffa kort inom en snar framtid. Min kropp är död. Det är lite pinsamt att få kramp i armarna, håll och bli anfådd efter 25 meter. Suck.
Inte som andra döttrar är tillbakalämnad.
Söta Lena på Ackis ska prata med min sjukgymnast (som jag inte vet vem det är) imorgon och sen ska hon ringa mig. Ett glädjande samtal.
De senaste tre dagarna har jag lämnat in en uppsats om dagen. Fortsätter jag med det kommer jag att vara fri från rester nästa helg. Magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0