2008-03-06

Dagen fortsatte bra.
Den trytande inspirationen återupplivades av cykelturen och ikväll kan inte mindre än tre uppsatser lämnas in. Strålande.
Kompis Sara kom på middag och hjälpningståg (haha, med föregående inlägg i tankarna blir det ännu roligare). Det blev en tur till Aydins för andra gången i mitt liv. Vi skulle göra broccolibiffar. Broccolin var slut. Hur detta gått till är och förblir en gåta. Innan sportlovet fanns två kilopåsar broccoli i vår frys. Vad har Rebecka levt av under lovet mån tro? Biffarna blev fantastiska, som alltid. Mat och vin avnjöts. Jag säger det igen. Vin. Bara tanken på att jag, som kan räkna mitt livs alkoholkonsumtion på ena handen, har vin i mitt kök är skrattretande. Eller bara väldigt förvirrande. Vuxenpoäng? Kanske? Eller försenade fjortispoäng?
Hur som helst hade vi underbart kul. God hjälp gavs och togs emot.
Liv ska byggas utav glädje.
Nu ska jag göra sista rycket. kankse blir alla tre klara före... två.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0