ingen bebis synes än

... syskonen i väntrummet snart snarkar

Tre lediga dagar var precis vad jag behövde. Det känns nästan onödigt lyxigt att ingenting händer i morgon heller. Jag stannar uppe sent och tittar på TV eller sitter framför datorn och sover sedan hela förmiddagarna. I morgon har dock bröderna tillåtelse att väcka mig. Jag ska gå delat pass på torsdag igen och hoppas på att kunna sova natten innan. Då bor jag i källaren igen. Halleluja.

Kvällarna och mornarna är sig ganska olika med bara jag och bröderna bus hemma. Föräldrarna och broder störst sover som bekant i Gävle. I morse bjöd jag på storstilad "gröt-och-ägg-frukost". Jag hade rätt dåligt samvete för att ha försummat dem så länge som till halv elva.

Dagarna är lagom händelselösa. Jag har börjat övningsköra igen och kan nu starta, bromsa, köra på femman, starta i backe och backa. Nästan. Det går framåt i alla fall. Inte när jag backar men med körandet i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0