hoppsan, förlåt - jo, jag lever fortfarande

Tänk att det ska vara så svårt att orka sätta sig vid en dator ibland. Sedan det förra inlägget har jag faktiskt inte suttit alls. Bra för mig, dåligt för er få tappra som intresserar sig för mitt liv.

Hjalmar växer så det knakar. Denna sommar kommer att fastna i mitt minne som sommaren av en salig mängd kroppsvätskor. Knappt har man hunnit hem från det jobb där man blivit bajsad, kissad, nyst och kräkt på förrän man måste byta kläder på sig själv och bror för ohälsosam beblandning med liknande vätskor. Usch.

Idag har jag fått min sista studentpresent: en "kryssning" med båten "Moa" tillsammans med Ingridpräst med mannens brorson M. Att vara fyra år verkar vara mycket trevligt. Oklart är hur så mycket energi får plats i en så liten människa.

Nu ska jag dricka te innan jag somnar i en källare. I morgon börjar inte arbetsdagen förrän ett - sovmorgon till mig!

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0