Tio aj

Min hals som är svullen och röd
Mina öron som blöder
Min mun som blöder
Min näsa som inte blöder, för en gångs skull, men är helt igentäppt
Min rygg som har varit konstig sedan promenaden
Mitt huvud som bultar och är trött
En finne på armbågen, fruktansvärt
Ett ärr efter att jag har rivit mig själv i sömnen på den andra armbågen
Min nacke som är stel och konstig
Mina knän som har fått fler mystiska blåmärken

Nu tycker jag ännu mer synd om mig själv. Det hjälpte tydligen inte att bara vinka, jag är förkyld som en jag vet inte vad. Det blev bara en timmes promenad idag, en bit mot högarna, men det gjorde ingenting. Solen sken och jag mötte en massa glada människor och fina hundar. Kanske har promenaderna en del i förkylningen men då är jag tusen gånger hellre förkyld av att ha varit utomhus än att ha varit inomhus hela helgen.

Värme!

Kommentarer
Postat av: Sara

det var väldans vad smittsamt. akta er för svartbäcken!

2008-01-27 @ 15:52:24
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0