Rekord!

Fem inlägg samma dag! Flera av dem har dock varit under konstruktion lite längre än så, men ändå.

Jag har precis ätit middag, tapas med curry, banan och tomater. Vet egentligen inte om de kan kallas för tapas, men gott var det i alla fall.

Inte ett ord har jag skrivit. Jag får strunta i att gå till domkyrkan imorgon. Kan behöva en till sovmorgon och så behöver jag verkligen tiden till att skriva. Gardinerna är bytta. Död åt den människa som uppfann polyester! Finns det något tyg det är svårare att sy i och stryka? Snyggt blev det åtminstone. Imorgon måste jag putsa fönstren och damma.

Ontontont och trötttrötttrött. Imorgon är en annan dag.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0