det kunde man tro

inte en rad skrev jag igår. nu ska jag försöka skriva klart över helgen då jag också ska stå i köket och vara barnvakt under en fest, gå på en mässa, skriva två andra arbeten, ha ett planeringsmöte och ett föräldramöte, städa efter festen och få en behandling. usch vad jag klagar. matteprovet gick inte heller bra och jag var helt bortkollrad på lunchen. tillbaka i dimman.

men andrea har rätt. det finns otroligt mycket att vara glad för. egentligen är det otroligt att jag faktiskt klarar av att må skit och ändå kunna gå och, i viss mån, prata. det var inte alls längesedan jag inte kunde må överhuvudtaget. jag minns hur jag bad att jag skulle orka komma tillbaka till skolan, bara det och ingenting mer. nu är det så. jag är tillbaka. och inget mer. så varför vara missnöjd?

nu får jag börja drömma om andra saker, men utan att glömma vad jag har. om lagen om attraktion nu stämmer blir det väl bara till att tänka positiva tankar.

nu är det i alla fall helg

amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0