pepparkakor och huvudvärk

tangentbordet är forttttfarande knäpppppt men jag hoppas det jag skriver blir begripligt ändå. ungefär hnda gånge har jag tänkt ppppppdatera men komit fram tillllll at jag inte orkaaaaaaa. dagen har varit halvbra. började perfffffffffkt --------lyckades spela i hela tiiiiiio minter. första repet med minla luciakör givk hel ok men sedan des har jag varit helt körd och        aft galet ont. ringt hälso entralen ochhhhhhhfåt remiss til nytt eeeeeeg oh kurator. kom hem och bakade lsebbbbbbllar oh peparkakor medmamma under kropslig protesssssss från min        acke. de bli got fika när d komer imorgon, sara!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Toppen!



En fråga: Hur mycket snö har ni och hur kallt är det? Bör jag ens fundera på om långkallingarna ska med?

2008-12-03 @ 22:32:53
URL: http://bananasplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0