Storasyster extraknäcker som avfallsstation

"Mamma och Hjalmar ska duscha snart. Kan du hålla honom ett tag medan jag läser med Adam?"

Självfallet. En sekund senare har jag en spritt naken och skrikande lillebror i famnen. Han slutade skrika ganska snart men på några minuter blev min vänstra axel och båda ärmarna på min nya tröja nerkräkta. På min röda avslutningsklänning syns nu tre stora blaffor med ren skit. Hela mitt ansikte och mina händer är hala av dregel. Men det spelar plötsligt ingen roll. När jag sätter hans små fötter mot den centrifugerande tvättmaskinen och han ler med hela ansiktet, förundrad av vibrationerna kan jag inte älska honom mer. Femkilosklumpen Hjalmar, sex veckor och fem dagar gammal.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha har verkar vara som en riktig bebis den där pojken :D men det är gosigt med bebisar :D iaf när de sover eller skrattar :D

2008-08-21 @ 13:20:30
URL: http://sopravvivo.blogg.se/
Postat av: Hanna

men Moa kan du inte adda mig på woods[email protected] jag tror jag har försökt adda dig men skrivit fel adress. kramar :)

2008-08-26 @ 20:45:29
URL: http://sopravvivo.blogg.se/
Postat av: Hanna

oj just det det är ett <--sånt streck mellan woods och 89 : [email protected] :P

2008-08-26 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback