vilken bänk?

Hej hopp. Nu har familjens gottegrisar, dvs. jag och Adam bakat drömtårta. Alltså chokladrulltårta med smörkräm. Det visste nämligen inte jag att det hette. Resten av familjen kommer hem efter nio och ska då bjudas på en överraskning. Om det finns någon kvar. Vi har redan "smakat" så mycket att jag har ont i magen. Moses har med stor förtjusning slickat smörkräm från våra fingrar, undra hur bra det är för en katt egentligen... men alldeles för roligt för att låta bli :-)
Annars rullar det på som vanligt. Nej, jag  bytte faktiskt ut min eftermiddagspromenad till en förmiddagspromenad idag.  Big change...  Så har jag läst igenom  instruktioner  för diverse restuppgifter och faktiskt börjat. Litegrann. Jag börjar faktiskt undra om jag är så dålig som det känns eller om min kropp bara signalerar någon slags ofrivillig lathet. Imorgon ska jag få en behandling i alla fall. Nu är det nästan två veckor sedan sist och det känns. Alltså gör det skillnad, tydligen. Så har jag fått beskedet om att min remiss är skickad! Tjoho! Nu behöver jag bara vänta i max två månader till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Positivitet!!! Det vill jag se mer av. Ofrivillig lathet verkar vara någonting som går för tillfället. Ju mer tid man har, desto mindre gör man.

2007-10-17 @ 22:57:01
URL: http://bananasplit.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, den hade jag aldrig hört! Månkarbo, coolt. Det ligger nära här ju! En vanlig ungdomskör i kyrkan hemma :) Vi övar inte så regelbundet, mest inför nån gudstjänst om vi ska sjunga eller så. Ja, det tror jag väl man får.. Konstigt annars tycker jag. Va kul! Vad innebär temakör? Saknar dig Moa! Hur mår du? Puss

2007-10-22 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0