oktoober (tre, fyr) och tiidiga kvällar...

Jag sjöng i kör igår. Kyrkans temakör, med mamma och min gamla fröken från kyrkans barntimmar bland annat. Även en av konfirmandledarna är där med sin dotter på drygt ett halvår. Edith, glad och rund och väldigt musikalisk. Så blev jag sopran helt plötsligt, hur nu det gick till. Det låter bra i alla fall. Nästa torsdag är det konsert i kyrkan. En präst har skrivit dikter som pappa har tonsatt, mamma och jag är med i kören som sagt och Emil är med i kompgruppen. Det blir en familjeföreställning med andra ord. Jag gör ett nytt ryck för att bli klar med släktträdet och snart ska jag gå en promenad. Nu orkar jag inte skriva mer. Mors.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Rebecka mobbade dina mikroskopiska bullar i lördags och tog fram 3 var. Jag tänkte bjuda klassen idag. Och fjäska lite för Jonas. Helgen blir kul.

2007-10-04 @ 08:59:44
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0