Sakta men säkert

Den senaste halvtimmen har jag ägnat åt att äta en morot. Halvtimmen innan det åt jag potatismos. Detta på grund av att min mun är ett sår. För att inte vrida mig i plågor öppnas den max två centimeter åt gången. Det gör det väldigt svårt att äta morötter tillexempel.

Någon med anonymt nummer har ringt. Jag missade samtalet med två sekunder. Och inte kan jag ringa tillbaka heller. Morr.

Skrivandet då? Det går inget vidare. Jag har skrivit upp alla citat jag ska använda ? fyra sidor blev det. Jag har också tänkt ut i stort sett hela analysen och diverse snygga formuleringar är nedskrivna. Men hur gör man för att börja?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Man börjar inte med början. Börja på mitten istället. Början kommer när den kommer.

2007-11-15 @ 01:16:24
URL: http://bananasplit.blogg.se
Postat av: Häll

Uh. Det där med sårig mun är tydligen ett virus som går nu. Alla har det känns det som.. Hoppas det går över snart!

2007-11-15 @ 16:09:12
URL: http://dorotean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0