idag är det torsdag

som sagt, sara fyller år idag. bakade tårta igår... natt... underbar, oförglömlig mattelektion! efter skolan var det reseredovisning för niorna som sökt. galet oförberett men kul ändå. lite som kulturdagen faktiskt. glömde nästan bort att känna att jag hade ont ett tag. sen åkte jag hem vid niotiden, drack avokado och hallon smoothie och såg sjätte sinnet. nu är jag läskigt uppskrämd fast filmen egentligen ärväldigt fin. vet inte varför jag alltid blir så rädd för just den... och ingen är inne på fc eller msn så jag kan prata av mig. så nu ska jag se scrubs och läsa tills jag somnar samt göra allt för att förtränga nationella provet imorn. skiftdelen i franska. gode gud, säg att jag får använda ordlista! 

Kommentarer
Postat av: GUD

JA, DET FÅR DU!

2007-05-25 @ 18:43:14
Postat av: Rebecka

ja nu är det över..nu har du ju bara ett kvar!Woho!!
det är helt galet att vi slutar om typ en vecka!

2007-05-25 @ 20:29:01
URL: http://Kravbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0