I ÖVERMORGON ÅKER VI!!!

galet galet galet... så kan man sammanfatta den här dagen med för övrigt. en massa samtal som leder till mycket bra men usch vad snurrig jag blir av att försöka förstå mig själv. arg ska jag öva på att bli nu det ska gå. kommer alla års undertryckta ilska upp  till ytan på en och samma gång kanske? i så fall vill inte jag vara i närheten av mig själv när det händer... sommarjobbet gick i stöpet. sara rara underbara hade glömt att hon överhuvudtaget krivit upp oss på listan och så hade hon naturligtvis lyckats få andra jobb just de tider jag kunde - bortskämda unge! vi får väl ställaoss och spela för den goda sakens skull någon gång och få pengar i hatten istället för 80 kronor i timmen. pengarna på forex var slut så jag fick beställa nya tills imorgon och - ve och fasa - gå ner dit imorn med 6000 i fickan! jag kommer att bli paranoid för livet... mina ögon var det inget större fel på åtminstone, ska dock "prova" ett par gräsligt fula glasögonett tag för att se om jag ska ha det i framtiden med. Moa Potter är bara förnamnet... Nu ska jag skriva klart "Sagan om Lenin och den Ryska revolutionen". Det är så roligt! Jag har härmed bestämt mig för att inte få panik över mina galet många rester utan bara göra det jag kan och... det jag inte kan kan jag inte, helt enkelt!
Adios Flamingo, see you domani!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Var har glasögonen tagit vägen?Sara undrar också.
Sommar, sol och utomlands. Din sommar kommer nog bli perfekt trots avsaknad av jobb;) Stress - det är sommar snart!

2007-05-21 @ 12:10:30
Postat av: Sara

Uppdaterar du nu?

2007-05-21 @ 16:51:46
URL: http://bananasplit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0