Ännu en helmystisk dag

Imorgon åker jag till London. Jag, mamma, pappa, Emil, Simon, Adam, mormor och morfar. Det ska bli jättekul fast idag hade vi vårt vanliga snack om vem som gör vad och vem som är mest idiotisk i familjen. Jaja, det hör ju till på något sätt vid det här laget. Det fick också en oväntad ovanligt lycklig utgång den här gången och har vi tur står vi ut med varandra hela resan. Ibland förstår jag inte hut jag hamnade i den här familjen men jag tycker nog väldigt mycket om dem, väldigt. London - vad som helst kan hända! Det blir nog underbart. Det måste det bli. Just för tillfället är jag jätteglad, snacka om bergochdalbane-humör hela dagen.  Allt är fixat, packat och bokat. Kvällen har varit jättemysig med fika i soffan och en meninglös feelgoodfilm, x-man junior; sky high. Alla skrattade alla var glada. Tidigar hoppade jag på trampolinen med Simon och Adam - fan vad kul det är!
Se upp London! Här kommer en galen familj!

Hanna, Sara, Rebecka - det är lov. Jag saknar er redan! På den första söndagen! Och skolan med! Jag är galen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Eller så kan man sova igenom halva Kierkegaard. Det funkar rätt bra det med.

2007-04-17 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0